POLITYKA JAKOŚCI
Nadrzędnym celem firmy INOX-STAL jest umacnianie pozycji rynkowej w branży metalowej i ugruntowanie miana profesjonalnego i rzetelnego partnera gospodarczego poprzez zaspokojenie oczekiwań klientów w obszarze jakości wykonywanych przez nas produktów i usług. Z
Cel ten osiągamy poprzez:
- wdrożony i utrzymany we wszystkich obszarach działalności firmy Zintegrowany System Zarządzania oparty na wymaganiach norm ISO: 9001
- skuteczne zarządzanie procesami, zasobami i personelem w powiązaniu z efektywnością podejmowanych działań;
- znajomość wymagań Klientów w sferze jakości wyrobów, usług i obsługi;
- sprawnej infrastrukturze i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w procesie technologicznym;
- współpracę z dostawcami spełniającymi wymagania jakościowe nasze i naszych Klientów.
Cel ten realizujemy dzięki:
- zaangażowaniu najwyższego Kierownictwa i zapewnieniu środków na rozwój;
- kwalifikacjom i doświadczeniu pracowników;
- doskonaleniu systemu zarządzania;
- stałemu monitorowaniu procesów zachodzących w naszej firmie.